3 dagar kvar till julafton!


Nu är det inte långt kvar till julafton! Herregud vad fort tiden går! Det har varit en del jobbiga dagar nu innan då jag både vart sjuk och haft många negativa biverkningar från graviditeten samtidigt som man ska fixa allt innan jul! Men det har gått bra och även om det vart jobbigt så har varje dag varit fantastisk! Jag svävar verkligen på 'jul'moln!!

Nu är det nedräkning på riktigt och varje dag innan jul har vi saker på planeringen och det blir tajt. Men en del stress tillhör och gör julen! Måste säga att jag längtar tills klockan är fyra då vi ska hem, julfixa lite och städa! För sen är vi bara hemma tisdag, borta onsdag och klockan 9 kommer Björns familj på julfrukost så då ska allt vara klart och maten stå på bordet! 

Men bilden är lite off-topic, just nu är jag på jobbet. Och var tvungen att sätta mig ner och ta en paus, illamående och arbete passar inte jättebra ihop.. speciellt inte när man börjar se lysande och glänsande saker dubbelt..haha. Men jag är så trött på att vara hemma, sjuk och inte klara av saker. Och nu är jag ganska bra, så då funkar det att bara ta paus när jag behöver sen går det bra precis som vanligt. 

På bilden ser man också att jag börjat bli rätt tjock! Men har inte gått upp ett enda kilo.. har dock gått ner 1 kilo sen jag blev gravid.. Men de är en annan historia! Nu känner jag mig bättre och ska återgå till att byta nödskyltar! 

Ha de! 

Kommentera här: