Alla ❤-dag

14 februari, en av dom mest kärleksfulla dagarna på året!
Jag är så glad att jag får spendera denna dagen med min underbara pojkvän Björn! Det finns ingen mer fantastisk person än dig! Det är verkligen lycka att ha hittat en sån underbar pojkvän som man vill spendera resten av sitt liv med. Detta är 9e gången vi firar det tillsammans!
 
Det jag älskar mest med vårat förhållande är att vi verkligen kan vara oss själva fullt ut. Vi brukar oftast hitta på något speciellt på alla hjärtans dag, äta middag ute, åka på bio, köpa nån liten present, blommar och vara ganska gulliga! Och jag tycker det är viktigt med såna här dagar! Det är inte alltid man kanske har hunnit ge varandra den tiden och omtanken man har velat, så en dag för det är perfekt!
 
Men denna alla  ❤-dag blir inte som alla andra! Den kommer bli helt toppen och har redan börjat så! Det blir mys och nytta hemma! En perfekt spendera-dagen-tillsammans alla ❤-dag! Kanske inte vad man normalt väntar sig med romantik och gester. Utan vi låg och mös i sängen halva morgonen, gick upp sent och åt frukost tillsammans, nu tar vi det lite lugnt sen ska vi skruva ihop möbler och möblera om här hemma! Sen blir det väll någon choklad och mys framför tv'n ikväll!
 
 
 

Kommentera här: