Counting..

Då blir det till att räkna får! Jag har aldrig i mitt liv haft svårt med att sova, tydligen så är det väldigt mycket som förändras nu för tiden.. Svårt att somna? Ja, jag kan ligga vaken till 1 eller 3 på natten och ändå vakna flera gånger efter det men jag antar att det är väll lika bra att vänja sig vara vaken vid dessa tiderna och att vakna och somna om igen för det lär ju bli en hel del av det!
 
Hela mitt liv har jag kunnat sova när jag vill, vart jag vill.. Och hade jag somnat på fel plats så kunde mamma eller min pojkvän resa mig upp och leda mig så jag gick i sömnen till sängen.. Jag kunde sova överallt, på soffan såklart, på golvet, på köksstolar, på en pall om det så var så! Och det spelar ingen roll om jag nyligen hade sovit innan, hade jag tråkigt kunde jag gå och lägga mig! Haha, men det var super!
Men nu har man ju ändå sovit hela dagarna mm fram och tillbaka så att sömn har jag nog fått tillräckligt av!
Hade det vart för 7 månader sen hade jag redan sovit nu, klockan halv elva! Varje natt innan jobb!
 
Okej, nu måste jag sluta blogga och räkna vidare på mina får.... 54, 55, 56....
 
 

Kommentera här: