Nattgäst!


Idag har vi mitt lilla gudbarn på besök! Inte så liten längre! Börjat små prata och äta själv, går utan problem men det har han gjort länge! Men herregud vad tiden går fort! Tråkigaste är att jag varit så tråkig när jag varit gravid, pga att jag inte orkat så mycket. Bara för det har jag spenderat alldeles för lite tid med denna lilla underbara knodden (och dom flesta andra..)! Mitt lilla hjärtegull!
 
Blev osäker idag med, med tanke på att jag har haft en hel del foglossningar, ont i ryggen och surauppstötningar i det sista.. Men är så glad att jag sa ja ändå till att passa Levi! Det har gått jätte bra, och skulle jag nu kanske skaffa mer en ett barn så är det ju bara vänja sig vid att vara gravid och ändå ta hand om en liten samtidigt!
 
Blev tacos, barnfilm, dinsosaurie-lek och lite mys innan han somna! Mysmys! Linda har varit här hela kvällen och varit social och hjälpt till och passat, inte för att det behövdes utan för trevlighetens skull :) Nu ligger Levi och sover sen länge, och jag håller också på att somna! Får snart gå in och lägga mig brevid honom!
 
:* 
 

Kommentera här: