Jobbet?

- 7 April -
 
Nu hade det gått hur lång tid som helst sen jag jobbade sist. Och i det sista jag jobbade tog jag det väldigt lugnt också. Så att jobba på riktigt var länge sen! Och jag saknar jobbet, det gör jag. Varje gång man ser någon jobba med el så vill man gå och hjälpa till.
 
Kollegan kom ju hem till mig på kaffe och för att hämta matrial jag hade fått med mig hem när jag åkte hem i all hast i slutet.. Jätte trevligt och kul att se någon från jobbet! Jag hade ju inte varit där nere än!! Hemskt dåligt av mig! Men det var trevligt att få träffa en kollega i alla fall!
 
Han sa något av det värsta, han började prata om jobbet, sen sa han "Du vill säkert inte höra om jobb nu". SKOJAR DU ELLER? Jag går hemma, gör bara "roliga" saker.... jag saknar mitt jobb! Hur går det med mina industrier? Hur mår min kunder? Vad har ni för projekt nu? Vad har ni för er? Hänt nått nytt? Jag vill höra om jobbet. Det är samma när min pojkvän Björn kommer hem, då vill jag höra allt om hans dag på jobbet (också elektriker), men han är ju trött på jobbet när han kommer hem och vill inte prata jobb när han är hemma. Suck.
 
Så det var kul att få höra lite vad som händer på jobbet !
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Jessica Högberg:

Du får helt enkelt åka ner en fika rast då och då 😉

Kommentera här: