Dags att komma snart?

Helst inte än du, du får stanna där inne lite till. 
 
Egentligen ska du komma den 18 mars, om 14 dagar(!), men det är bara 4,6% av alla som föds på beräknat datum, så chansen är inte jätte stor. Men det var 10% chans att du skulle komma denna veckan (slut vid midnatt), vecka 38, det är endå 1 bebis av 10 som födds vecka 38! 
 
Men nu känns det lugnt ett tag eftersom chansen att hon kommer imorgon och framåt är 2%, runt beräknat 4,7% och 20% chans att hon kommer i vecka 41! 7% chans i 42! Jag gissar att vi kommer följa statistiken! Datumet ändrades 3 dagar på ultraljudet, alla värden ligger exakt på linjen (förutom min vikt), så det känns som jag har en typisk, vanlig graviditet! 

Och det hade passat super, jag är ofta sen ute med att fixa grejer och det är jag nu med! Skulle bebis komma idag hade det gått jätte bra, men det finns en del kvar att göra och fixa iordning innan och jag hoppas verkligen jag hinner det! Nu blev det ju lite problem med barnrummet också, så det drar ut på tiden.. Barnrummet kommer ju inte användas i början men det hade vart kul om det var klart med möbler och väggarna iaf!
 
Sen är inte väskorna packade! Men det mesta jag vill ha med mig ligger framme i högar! Men jag kan inte bestämma mig vilka kläder och så vidare vad jag ska ha med mig förän allt är upptvättat och jag gått igenom alla kläder mm. Och jag får fortfarande nya bebiskläder! Så kommer aldrig bli klar! Men det mesta är snart upptvättat och igenom kollat! Väskorna får nog bli packade imorgon! -Skötväska, BB-väska för bebisen och BB-väska med alla våra kläder! 
 
 

Kommentera här: