Likanar vem?

Ja, vem är våran lilla skönhet lik?
Inte är det mig i alla fall. Björn visade en bild på sin telefon och sa "titta vilken fin bild jag tog på våran dotter" samtidigt som han bläddra till en annan bild.. När jag såg den första sa jag "ååhh va söt hon är".. men när den andra bilden kom upp anade jag att nått inte stämde... såna kläder har hon inte, nej så ser hon inte exakt ut! Det var ju bilder på Björn som bebis såklart! Och på första bilden såg man till och med Greta i ena sidan och det reagerade ju inte jag på! Jag kollade ju bara på den lilla söta bebisen!
 
Dock har jag inte sett några bebis bilder på mig, dom ligger nåååågonstans.. Men så lik hon var sin pappa så kan det inte vara mycket från mig och det tyckte inte mamma heller. Men jag måste erkänna hon är nått av det sötaste jag sett!
 

Kommentera här: