New world - facebook

När jag låg inne i förlossningssalen och precis fått våran lilla prinsessa så är det dags att höra av sig till folk!
 
Det var lite kul inne på förlossningen.. Björn hade ju lagt ut på Facebook att jag hade fått värkar med mera.. Så när jag ligger där inne på förlossning plingar mobilen till hela tiden, det ringer, det kommer meddelanden, Facebook plingar så till slut går en sköterska bort och stänger av min mobil! Haha.. Sen startade ju inte jag den på ett tag..
 
Så när våran prinsessa var ute smsade Björn min mamma, mina systrar och sina föräldrar. Sen hörde inte vi av oss så mycket till omvärlden på en stund. Och självklart la någon ut på Facebook att vi hade fått barn, sen kom det bara mer och mer inlägg om det och Grattis kommentarer! Jag blev ju bara glad av alla som önska lycka till, skrev grattis och brydde sig! För mig var det stort!
 
Men jag blev lite besviken på mig själv, det var några som jag önskade att dom hade fått reda på det innan dom fick läsa det på Facebook.. Inte det att folk inte skulle lägga ut inlägg osv, det älskade jag!!! Men samtidigt som Björn skickade meddelande till några av våra närmsta skulle jag sagt till att skicka till vissa andra också. Förlåt igen <3
 
Men det är väll lite så? Hela min släkt fick veta det genom Facebook, Björns släkt, våra vänner! Vi hann knappt berätta för någon! Det kändes väldigt konstigt att alla visste men inget var sagt! Men som sagt, vilken glädje det blev av det! Vi fick så mycket stöttning och kärlek när vi var där uppe!
 
Min mobil använde jag dock knappt för än dag 3 och jag hade velat säga tack innan till alla och svara på alla söta meddelanden! Men jag njöt bara av stunden och mös med det lilla livet! Jag hade velat släppa in lite mer folk på det!
 
Men men, nu har hon fått träffa dom flesta!  ❤ 

Kommentera här: