Hej, Min Dator!

 
Åhh, har fått upp min dator lite tillfälligt nu! .. Väldigt tillfälligt,.. Vi har ju precis flyttat (Måååste visa bilder!) så vi har inga skrivbord eller något kontor än. Datorerna har ju bara stått i ett hörn tillsammans med andra grejer vi inte kunnat fixa ännu. Kanske lite dålig planering att beställa 2 st skrivbord när man redan flyttat in! Och leverans tiden är 6-8 veckor! Men vi trodde vi bara skulle åka in till Ikea och köpa något men ikke, där fanns inget som passa oss. Men nu hoppas jag verkligen att skrivborden vi beställt passar oss bra, det är alltid lite sådär att beställa på nätet även om man måttar så har man inte känt in det. Men hoppas på det bästa! Väldigt snygga iaf!
 
Så just nu står egentligen Björns burk inkopplad på ett skötbord så länge, haha. Vi behöver ju inte skötbordet heller just nu. Men lyfte fram min burk nu och kopplade över alla kablar till min! Strålande! Björn lär ju få sig en chock bara! 

Kommentera här: