Ojdå, arg

Ouuff, jag blir inte arg ofta. Men idag. Alla samtal är inte alltid lika roliga, speciellt inte när saker retar upp en och saker inte stämmer. "Synd" att det är olämpligt att skriva ut allt på nätet, då jag är hemma själv och har ingen att prata med mina blommor så hade det varit skönt att skriva av sig lite. Men jag får helt enkelt spara på det tills jag ska ta den här striden.
 
Men jag har varit ganska arg i det sista. Jag har blivit särbehandlad, vilket jag också tänker ta upp.
 
Mina vänner har gått in i ett stort bråk, och inte på det smidiga sättet utan att se till att alla blir indragna och kastar pajer över allt. Då tröttnar jag på allt skit och berättar för en person att en annan inte har hållt förtroendet, för annars skulle inte jag veta om det, och när man ställer upp och berättar att personliga saker sprids, ja, då får jag skiten för det och en annan som står oskyldig brevid.
 
Much much drama.
 
Men det är även tur på detta sättet att man är gravid, man ger sig inte, man låter sig inte trampas på. Annars kan jag strunta i många saker och låta saker rinna ut i sanden och då blir det inget med det. Det är många gånger väldigt bra det med, många gånger är det inte värt att lägga energi på. Men jag är trött på att det ska vara skit överallt. Så jag tar det inte.
 
Nä, nu får jag gå och ta något att äta, antagligen därför jag är så uppjagad! Mitt humör när jag är hungrig är inget att tala om.!
 

Kommentera här: