Berätta för nära och kära!

Nu hade vi berättat för Björns föräldrar, min mamma och mina syskon!
 
Nu fattades mina bröder, min brorsdotter, Zara och Magnus!
För mig var det viktigt att alla skulle få reda på det samtidigt! Egentligen hade jag velat berätta samma dag som jag fick reda på det, men jag ville inte ringa utan jag ville träffa dom och vem skulle man åka till först? Och hur skulle man hinna med alla på samma dag när vi redan tagit Björns föräldrar och en del av min fam?
Så vi såg till att alla kom hem till Connie på en fika till nästa helg!
 
Eller ja, min bror Lenny kunde ju inte komma, tråkigt som det var. Zara och Magnus skulle komma men planerna ändrades och dom kunde verkligen inte, jag sa till dom att det var lite viktigt att om dom kan så får dom mer än gärna komma. Men det gick inte att lösa!...
 
Den 24 juli.
Men vi var ett helt gäng ändå och det var super kul att alla skulle få reda på det! Självklart vägrade Björn säga nått och körde samma igen, "Lena har nått hon ville berätta för er!" Tillslut förstod dom också va som pågick och alla blev jätteglada kramade mig och Björn smet kramkalaset och alla ögon blev på mig och jag sjunk nästan genom golvet! Marika grät, Hannah och Stefan var tårögda och det var jätte mysig och go stämning!
Här fick bebis också sin första present! 
 
Lite tidigt att få presenter, men en mormor kan väll inte hålla sig! Super gullig present! Lite kläder och nycklar som alla bebisar älskar! En jätte bra present men lite svårt att ta till sig när man har en 5 veckor gammal bebis i magen!
Tack mormor(mamma)!
 
(Vi var väldigt noga med att alltid ha i baktanke att det är väldigt tidigt och vad som helst kan hända, men då vill vi ändå att våra nära och kära skulle veta).
 
Några dagar efter åkte vi ner till våra underbara vänner Zara, Magnus, Izza och Elias för att berätta! <3
 
 

Kommentera här: