Andra dagen.

Idag är det andra dagen på det nya året, ett år som började helt fantastiskt bra! Och det bästa med allt är att det känns som söndag och det borde vara jobb i morgon, men så är det inte, utan det är bara lördag och det är en dag kvar på denna långa härliga helg!
 
Idag har det bara vart lugnt, vi sov till 12 och gick inte upp förän vid 3 när Björns pappa och farfar kom förbi på en kaffe! Inte allt för ofta man träffar Hartvig, hans farfar så det var väldigt roligt och trevligt!
 
Det har varit helt grymt med 2 långa helger! Mindre kul har varit att jag har varit kass igen. Tisdag morgon kom jag inte upp, jag var uppe med klockan men mådde inte alls bra. Graviditet har verkligen sina baksidor också. På jobbet hade jag inplanerat en hel del roliga uppgifter som skulle utföras men det blev inget med det. Det kommer ju nästa vecka nu, men nu kommer det bli mer stressigt och mindre roligt. Kul är det ändå. Onsdagen var hemskare, då vaknade jag klockan 10.. Mycket pinsamt och hemskt. Men på jobbet förstod dom som tur var, jag hade ju berättat hur jag hade mått dagen innan. Inte nog med att jag vaknade vid 10, mådde jag illa, hade ont i revbenen, i ryggen (vilket jag aldrig haft en morgon förut) och jag blödde näsblod, är det inte dags att hostan och snuvan mm försvinner nu? Håller det i sig tills måndag så har jag haft det här i 4 veckor. Nu är det inte jobbigt längre, nu är det störande.
 
Så var väldigt orolig inför nyår, men det gick bra! Vi fick ordnat allt innan och jag klarade mig hela kvällen, lite ont i ryggen och lite illamående men annars var det bra och kvällen var grym. Men det skriver jag i om ett annat inlägg.
 
Nu ska jag självklart blogga lite, har ju missat hur mycket som hellst, men jag har aldrig lyckats hålla en komplett blogg med allt jag vill ha med, man ska ju ha tid att göra allt också!
- Efter det blir det LOL, lite får man ju passa på att nörda datorspel när man kopplat upp sin dator. (Står annars i delar i väntan på möblerna till det nya kontoret. Har inget skrivbord mm men stationär dator.)
 
Ciao!

Kommentera här: