Sol & Mys - Inget första april skämt!

1 April tecknade vi försäkringen för våran lilla tös, hon "skratta" ordentligt för första gången, hon började uppskatta babygymmet, -
 
 - Första gången vi verkligen glassar i solen, det hade ju blivit så varmt! Björn låg i en solstol med en cider och jag låg i den andra med Lux i famnen in snurrad i en filt för att inte få sol på sig! Dock kunde inte jag och Lux ligga där länge, då det blir ganska varmt med filt på sommaren! Men en stund var det allt mysigt!
 
Men glassa och ha det gott kan man inte göra hela dagen! Så björn satte igång med att klippa gräset och plocka i trädgården!
 
Fruktansvärt skönt att äntligen kunna amma utomhus utan att få så ont i brösten så man tror att man ska dö! Kyla är inget bra för amning... Jag kunde knappt gå ut dom första dagarna fast jag hade 2 tjocktröjor och jacka...
 
Blev även en sväng till Ica för att handla och plocka upp Linda för en myskväll! Det blev och var verkligen en toppen dag! 
 
Ansträngde mig dock hela dagen för att försöka komma på något skämt, men hur var det möjligt att hitta på en lögn en sån här go och mysig dag? Jag kom inte på nått.
 
 
 

Kommentera här: