Hej bloggen!

Nu har jag så mycket att blogga och skriva om så det inte är sant! I förra inlägget skrev jag att jag var redo - 28 timmar och 3 minuter senare hade jag våran lilla skatt i famnen! Lilla Lux var född! 

Idag är hon 13 dagar gammal! En otroligt söt liten prinsessa som är helt otroligt mysig, lugn och charmig! 

Åh, vill bara berätta allt! Men vi ska ta det från början! 

Men just nu väntar jag bara på att våran lilla älskling ska vakna och min andra älskling ska vakna! Båda vill ha mat när dom vaknar så får hoppas på att den lilla vaknar först så jag får chans att fixa frukost till pappan också! Den lilla har fått somna i mitt knä så rör jag mig nu när det är dags att äta kommer hon att vakna så göra frukost till pappa först är ingen idé! 

Våran fina, underbara, lilla skatt ♡♡♡

Kommentera här: